Like a queen

6/04/2013 12:10:00 da manhã

Desta vez as fotos foram em Fátima , uma amiga minha tem lá casa por isso aproveitei o convite e fui , adoro aquilo e adoro lá estar .. O look que vos trago foi ela que me deu nos meus anos , amo tudo principalmente a tiara que era o que eu realmente queria , por isso virão muitos looks com ela :)) as féria estão quase quase a chegar e mal posso esperar para todas as coisas que quero e tenho em mente fazer .. mil beijinhos












You Might Also Like

14 comentários

  1. Adorei, os calções são lindos! :)
    Beijinhos, Sofia Silva ♥

    http://goldenfashionworld.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. beautiful

    besos
    VOGUECITA
    voguecita.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. I have the same boots!!! I like the shorts and your blue nailpolish!

    ResponderEliminar
  4. nice short!!
    follow u
    KISS

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    ResponderEliminar
  5. great outfit, dear! love the shorts
    sure we can! follow me and i'll definitely follow you back, xoxo

    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    ResponderEliminar
  6. Adoro os calções e o pormenor da tiara é simplesmente adorável fofa ;)
    Gosto muuuito do teu blog (pronto, é um elogio a que já estás acostumada, mas não o podia deixar de fazer) e espero que continues assim :)
    Beijinhos da Mariana

    p.s. segues? :)

    ResponderEliminar
  7. lovely bog <3
    Lets follow each other in Bloglovin and GFC and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
    My blog - Giveaway dose
    Follow in Bloglovin
    Join my international giveaway Win Jewelry of your choice

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. thnx for the follow :)
      Followed back in GFC.

      Eliminar
  8. i love your boots and your tiara
    Following you now!

    Hope you visit my blog & follow too if you like it :)
    BlogLovin' | BreezeyBee Blog | International Giveaway
    xoXo

    ResponderEliminar
  9. Oh this outfit is so cool, I love your short!
    Btw you have really pretty legs :)

    Would you like to follow each other ? Let me know!

    ♥♥

    ResponderEliminar
  10. You look stunning!
    Your blog is very inspiring
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April Fashionreports
    www.freakdelafashion.com

    ResponderEliminar

ABOUT ME

Hello, I'm Beatriz. I'm 21 years old and I'm from Portugal, Lisbon. In this Blog I'm gonna talk about Fashion, Graphics, Pictures and other things.
I Hope you enjoy!

LIKE ME ON FACEBOOK

POPULAR POSTS

VALENTINO SHOES NEAR THE BEACH